Monday, February 11, 2013

Zimowe Planty











Widok na ul. Konarskiego.



3 comments :

  1. Obejżałam dużą część Twoich zdjęć, bardzo mi się podobają, zresztą jak widzę Nowy Sącz to bardzo malownicze miasto. Ale zastanawiam się skąd macie takich zdolnych ludzi? Czy mieliście jakiś festiwal street - artu? O ile wkurzają mnie smarkacze mażący bez ładu i składu po ścianach, to tego typu twórczość uliczna jaką pokazujesz powinna być pod ochroną. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. To właśnie graffiti stało się podstawą powstania bloga. Może nie tyle samo graffiti, co to, że zauważyłem, jak szybko znikają naprawdę fantastyczne malunki na ścianach mojego miasta. Choćby "Najpiękniejsze oczy świata" - których prawdziwego uroku moje zdjęcia nie oddają.
    Nic nie wiem na temat festiwalu street artu w Nowym Sączu, myślę że to bardziej zapaleńcy i ludzie z talentem.
    Bazgrołów jest też sporo na ścianach (kiedyś choć w skrócie je pokażę), nie lubię też napisów tworzonych jakimiś wydziwnionymi literami.
    Czekam na wiosenne słońce - wkrótce ciąg dalszy sztuki ulicznej. Zapraszam, będzie na co popatrzeć.

    ReplyDelete
  3. Ďakujem za komentáre na blogu http://nakrasnommodromdunaji.wordpress.com/
    Určite sa na tvoj blog budem rada vracať.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...