Wednesday, November 25, 2015

"LIEBSTER BLOG AWARDS"




Tomku, dziękuję za zaproszenie do zabawy zwiedzamydolnyslask.blogspot.com

Co to takiego, ten "LIEBSTER BLOG AWARDS" ?

W sumie można to nazwać zabawą lub wzajemnym poznawaniem się "braci blogerskiej" i promowaniem blogów. Polega na tym, że osoba nominowana odpowiada na 11 pytań ułożonych przez osobę nominującą, a następnie nominuje od 5 do 11 następnych blogerów i układa dla nich serię 11 pytań.
Jedyny warunek jest taki, że nie wolno nominować bloga, od którego otrzymaliśmy nominację.

Pytania, jakie zadał mi Tomek:
1.  Na ile ważny w Twoim życiu jest blog?
          Traktuje go jako zabawę.
2.  Dlaczego blogowanie, a nie siedzenie przed TV, lub na FB?
          Nie mam telewizora. FB służy mi zasadniczo tylko do komunikowania się z.
3.  Jesteś na emeryturze i co dalej?
           A dożyję?
4.  Kasa nie jest dla Ciebie problemem, co robisz?
          Nie myślę o niej.
5.  Czy rodzina denerwuje się, że znów blogujesz?
          Nawet nie.
6.  Relaks w moim przypadku, to ...?
          Ruch i świeże powietrze, najchętniej gdzieś poza.
7.  Humor tak, ale ...
          Nie ma "ale". No może z wyjątkiem pogrzebu... chociaż...
8.  Jak myślisz, dokąd pędzi światy?
          ...
9.  Czy blogując masz jakiś cel?
          Pokazuję moje miasto, które uważam, że jest urocze (oszukuję, nie zawsze świeci słońce).
          Zdarzają się sytuacje, które nadają sens temu blogowi. Niedawno np. otrzymałem miły mail z Florydy. Rodzina tej osoby pochodzi z Nowego Sącza. Część rodziny wyjechała przed wojną, reszta zginęła w Nowym Sączu w czasie wojny. Pomagam odszukać pewne miejsca, informacje, przesyłam zdjęcia. 
10. Czy spotkałeś/spotkałaś w realu innego blogera?
          Niestety.
11. Czy trzeba w coś/kogoś wierzyć w życiu?
          Zdecydowanie.


Blogi, które moim zdaniem warte są zainteresowania, a którym chciałbym zaproponować udział w zabawie (kolejność przypadkowa):
1. Chwile..
2. Kobieta z walizką
3. Aparatka bez akredytacji
4. Okiem liska
5. Puszcza sandomierska
6. Okiem moim
7. Fotokadry - blog fotograficzny
8. Maleńka fotografia
9. Marzena fotografuje
10. Na chwilę zatrzymać czas...


Moje pytania:
1. Co zainspirowało Cie do prowadzenia bloga?
2. Blogowanie dla Ciebie ma jakiś cel?
3. Prowadząc bloga coś zyskałaś/zyskałeś?
4. Czy w jakiś sposób promujesz swojego bloga?
5. Jakie blogi preferujesz?
6. Jak dużo czasu spędzasz wędrując po innych blogach?
7. Ile czasu poświęcasz swojemu blogowi?
8. Blog to...
9. Blogowanie jest jak...
10. Fotografia to...
11. Gdy znudzi Ci się blogowanie...





7 comments :

  1. O kurczę przypadkowo na pierwszym miejscu, to obliguje, muszę pomyśleć, ale potrzeba mi czasu.
    O nóż, widelec mało byśmy się nie spotkali, gdy dwa lata temu z zachwytem zwiedzałam, po kilkudziesięciu latach Twoje miasto.
    Pozdrówki.

    ReplyDelete
  2. Mam nadzieję, że się na mnie nie pogniewasz, ale nie wezmę udziału w zabawie. Od początku prowadzenia bloga tego nie robiłam. Taką sobie ustaliłam zasadę i trzymam się jej. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za zaproszenie.

    ReplyDelete
  3. You have also Liebster Blog Awards in Poland. We have them also in Finland. They are very nice, you get to know other bloggers better.

    ReplyDelete
  4. Dziękuję za zaproszenie. Fajny pomysł. Dzięki niemu kilka blogów z Twojej listy znalazło się i na mojej :). Jak tylko się ogarnę chwilkę, dołączę z przyjemnością do zabawy :)

    ReplyDelete
  5. Dziękuję za zaproszenie,bardzo mi miło :)

    ReplyDelete
  6. Tak nawiązując do Twoich odpowiedzi, to muszę przyznać odnośnie poczucia humoru, że zdarzało mi się i na stypach nieźle pośmiać. Wszystko zależy od towarzystwa ;).

    ReplyDelete
  7. Dziękuję za zaproszenie, ale nie biorę udziału w tego typu zabawach. Pozdrawiam i cieszę się, że komuś podoba się to co fotografuję ;).

    www.fotograficznie-hobbystycznie.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...